Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen Huggormsjakt!

Publicerad 2009-04-25 16:35:52 i Djur och natur,

I dag fick jag äntligen chansen att komma mig ut för att kolla in mina huggormsställen. Jag, Ingela och Gibson åkte ut ill Själevad och gick upp på Kastoberget. Där träffade jag på två små vackra fjolårsungar. Jag vet att jag får betala ett högt pris för min bergsklättrande utflykt. Ryggen kommer med all säkerhet att slå bakut och jag kommer förmodligen att bli liggande ikväll, men det var det värt. Hittade också en Gäddkäke, om det nu var något att hitta, som jag fotade. Kolla in de vackra Huggormsungarna och notera hur små de är, det ser ni om ni jämför med löven runt omkring.

    

    

    

Att leva är inte nog. Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha! -  / H C. Andersen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela