Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Grön Jul i minnet

Publicerad 2009-04-15 12:24:34 i Allmänt,

Nu längtar nog de flesta efter sommarens grönska. Efter en lång, kall och snörik vinter så känns det så himla skönt att våren är här på riktigt. Men det är lätt att glömma ett och annat. Det har funnits vintrar då vi önskat mer snö och förbannat allt detta regn och slask. Det var nog många som önskade sig lite kyla och snö Julafton 2006. Varför då då??? Jo för så här såg det ut! Kolla in bilden från vår baksida fotad från altandörren!!


Kanske dax att klippa gräset? Det var faktiskt ganska lätt att hålla sig för skratt denna Julafton med avseende på vädret!!


Kvinnor liknar väderflöjlar; de stadgar sig först när de rostar!      / Voltaire 


Gick jag för långt nu tjejer? Men Stopp nu!! Innan ni ringer eller gör något dumt, så vill jag bara säga att det var ju faktiskt Voltaire som sa detta, inte jag!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela