Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag har träffat James Hetfield!

Publicerad 2009-04-10 12:16:08 i Musik & dans,

Långfredagen den 10 april 2009

Detta hände en gång när jag var i Umeå och hälsade på Kristoffer. När jag kom in i Kristoffers lägenhet så stod han plötsligt där, James Hetfield sångare och låtskrivare i Metallica! Jag kände igen honom direkt och gick fram för att hälsa. Jag vet inte riktigt vad jag sa till honom, men när jag vände mig om så tror jag att han blinkade till mig. Han såg riktigt trevlig ut, där han stod på fönsterbrädan i vardagsrummet!!

Klicka på bilden!

Han stod och sjöng och spelade, där på fönsterbrädan.


Vår ordinarie gitarrist Harald Pålsson är inte med ikväll. Han har fått kompledigt!  /Kenneth Fredriksson,  jazzmusiker


Nu är det fredag igen!!! Trots att det är "den mörka Långfredagen", till minne av Jesu död, så glöm inte att fröjdas åt ledigheten och möjligheten att få umgås med nära och kära!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela