Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snyggaste moppen på Änget!!!

Publicerad 2009-04-25 16:52:14 i Humor,

Nu har jag tvättat min SYM så nu är den GRYM!!! Akta er alla moppekillar och moppetjejer på Ängetskolan, på måndag så kommer skolans snyggaste moppe dit!! Ha Ha!!


Vackrast!!?


Appropå mitt skryt!!!

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det!  / Dante Alighieri

dan

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-04-25 20:02:14

Coolast jag sett på länge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela