Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Solbada!

Publicerad 2009-04-14 11:45:30 i Allmänt,

Tisdagen den 14 april 2009

Jag står på knä framför datorn och skriver lite på min C-uppsats i matematik, som ska var klar innan den sista april. Att jag står på knä beror inte på att jag tillber någon PC-Gud, utan helt enkelt för att det är svårt för mig att sitta. Hur som helst så flödar solen utanför fönstret och Gibson och Athos ligger i altandörrens öppning och lapar den generösa vårsolen. Man kan helt enkelt säga att de solbadar! Se själv!!


Det är härligt att må gott i goda vänners sällskap!


En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en!   /Elbert Hubbard

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-04-14 19:02:12

Åh jag längtar heeeem!!! MEN, jag kommer till er om mindre än två veckor! 27-29:e blir det som det verkar nu :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela