Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snölandskap!

Publicerad 2009-04-04 10:22:33 i Djur och natur,

Lördagen den 4 aril 2009

När man längtar efter vårblommor och sommargrönt så är det lätt att glömma hur vackert det är mitt i vintern, framförallt vårvintern. En solig och fin januaridag då kylan nyper så där lite lämpligt i kinden, då är det väl härligt. Som kontrast till dagens gråa och slaskiga utomhusmiljö så skänker jag er här lite sol och snö!!!! 



Konstrastrikt så det räcker!


Det känns lätt att "andas" dessa soliga dagar!


Håller skaren?


Kung Bore har sitt finger med i all denna skönhet!


Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig!  / Mark Twain


dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela