Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

70-tals klassiker!

Publicerad 2009-08-05 10:51:55 i Musik & dans,

Jag har ända sedan den kom 1978, fått "ståpäls" när jag hör denna sköna låt, framförallt då saxofonpartierna! Det är en sådan låt som man gärna somnar eller vaknar till. Det tycker jag i alla fall!!!


Härlig va????!!!!

Inget irriterar en manlig bilist mer än att köra bakom en dam som gör allting korrekt.  / Picko Troberg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela