Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Det är inte lätt Maud O.!

Publicerad 2009-08-23 22:22:52 i Humor,


Maud O. före valet 2010! Ganska vacker men tyvärr
politiskt felorienterad, tycker jag ja!!!
 

Maud O. efter valet 2010! Det är inte lätt att vara politiker om man tar
det så hårt att inte få bestämma så att man gör ett ansiktslyft!!! Bilden
har redigerats i Paint Shop Pro! Så här roliga bilder kan man göra!!
Så här blev jag, se nedan!!


Men vad vet jag? Ni kanske tycker att jag är finare så här??


Bättre med en Röd-Grön röra än allt Alliansen hunnit förstöra!   /dan  

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela