Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fear Of The Dark!

Publicerad 2009-08-23 15:15:26 i Musik & dans,

Jag kom helt plötligt på att jag inte visat något klipp på det band jag gillat bäst, sett över tid. Ett tag lyssnade jag så mycket på Iron Maiden att jag blev lite mätt! Idag konkurerar flera metalband som mina favoriter, Metallica, Slayer, Pantera och Takida (????)! Nä nu skojar jag lite, för Takida hör definitivt inte till ett av mina favoritband, nä fy då tvärtom!!! Men jag lyssnar gärna på Red Hot Chili Peppers, inte ett metalband men ändå!! Kolla in några Maidenlåtar!


Snacka om publikstöd!!


Den här konserten var jag och Kristoffer på när Maiden var på besök i Globen 2003!

"Jag tycker att snattning borde straffas med dödsstraff, för det är så lätt att om man
är dum nog att åka fast förtjänar man att dö."
  / Marilyn Manson

dan

Kommentarer

Postat av: Nergfol

Publicerad 2009-08-23 15:24:54

Metallica metalband?

Nja, skulle ju hävda att det är ett Thrashband! Men, man lägger väl olika i oredet metal antar jag...

Postat av: Nergfol

Publicerad 2009-08-23 16:20:20

Precis!



Jag förstår hur du tänkte! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 17:14:01

Håller med pappa. Takida är inget att lyssna på, fy huvva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela