Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sat..s rygg!!

Publicerad 2009-08-12 10:36:40 i Hälsa och friskvård,

Ont när jag ligger ont när jag står ont när jag sitter ont när jag går. Det skulle kunna vara en bra början på en dikt om min rygg! Men det är det inte, det är bara ett konstaterande, så det så!!! Snart börjar skolan och jag är högst osäker på om jag klarar av att jobba, förmodligen inte! Känns surt eftersom jag ska börja med min nya klass, 27 st sexor!

Nä nu lyssnar vi på något som speglar hur jag känner det idag, något "upplyftande", var så goda här har ni SLAYER!!!!



Ärlighet är lika sällsynt som en man utan självömkan!  / Stephen Vincent Benét

halvdan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela