Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Inget jobb för mig!!

Publicerad 2009-08-17 12:38:59 i

Idag skulle jag börjat jobba men så blir inte fallet, suuuurt som f...!



Inget jobb bara suck! Jag får nöja mig med filmen jag fann på Youtube!
Avskedssång från avslutningsmiddagen för niorna vt -09. Håll i er
för här kommer lärarna på Ängetskolan!!!




Syftet med att undervisa ett barn är att det ska klara sig utan sin lärare!  / Elbert Hubbard

Alla lärare kan förklara vad de förväntar sig av oss. Men en bra lärare väcker våra
förväntningar på oss själva.
  /Okänd elev

dan

Kommentarer

Postat av: idaJ

Publicerad 2009-08-17 13:58:35

Haha. Är det på riktigt Hallén som står och SJUNGER så glatt längst bak? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela