Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bad Day!

Publicerad 2009-12-09 17:37:38 i Humor,


Skulle egentligen gå på julmiddag på skolan ikväll! Det är den årliga tillställningen som våra chefer fixar till. Men jag har för ont för att gå dit och sitta. Sen vet jag att om jag plågar mig idag så blir det etter värre i morgon!


Inte för att jag dansade just Lambada innan ryggen började trassla, men jag var igång till 100% vilket jag idag uppskattar till 15%! 


Känner igen detta!!! Inte åldern utan knakandet i ryggen!


Snart är han häääääär!! Kul va?

När det finns smärta, finns det inga ord. All smärta är densamma!  /Toni Morrison

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela