Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bästa klapparna!!!

Publicerad 2009-12-25 16:20:25 i Familjeliv,


Jag tycker innerst inne att julklappar är ett otyg!!! Folk köper prylar till varandra för flera miljarder och en del gör sig smått ruinerade, till vilken nytta? Visst kan man ge varandra några "klappar" men det måste vara rim och reson. Jag har ett förslag! Nästa Jul så köper ni inte tokmycket julklappar utan låter konsekvent 1000 kronor gå till hjälp åt barn som inte har något alls. Världens barn alltså! Bra idé va?

Men visst är det kul att få några grejer på julen att sysselsätta sig med. Kolla in mina bästiga julklappar!!!


Jag har alltid, ända sen barnsben gillat Helan och Halvan, Buster Keaton och Charlie Chaplin. Nu fick jag en box med 3 timmar Helan och Halvan, helt enkelt underbart!!!


Spela PC-spel är en av mina passioner! Call of Duty 2 stod med på min önskelista och det fick jag, YEAAAAH!!!


Det bästa till sist!!! En årsprenumeration av "Allt om Historia", vad mer kan man önska sig? Nu har jag allt det jag vill ha!!! samtidigt ger vi ju en slant månatligt till "Världens Barn" vilket känns extremt bra i maggropen!!!

Du kan lära dig mer om en människa under en timmes lek än
under ett år av konversationer!
  /Platon

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela