Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Call of Duty Modern Warfare 2!

Publicerad 2009-12-30 13:19:46 i

Igår åkte Ingela med Kristoffer, Ida och Samuel för att flytta in kristoffers bohag i hans nya lägenhet i Umeå. Hon skulle bli borta tills idag på em. Vad har jag då gjort och gör i min ensamhet? Ja gissa det ni!! Jo det enda jag klarar av för tillfället, se filmer och spela PC! Spela PC kan jag bara göra i max 5 - 10 minuter åt gången, sen måste jag upp och gå pga värken i ryggen. Ligga framför TV:n kan jag göra hur länge som helst, nja kanske inte det nej, tristess och rädsla för liggsår begränsar mina stunder framför TV:n. Måste upp och hoppa runt på mina kryckor emellanåt så att inte liggsåren får fäste! Men skulle det vara så att de dyker upp så finns det ju Helosan, spensalva!!! När det gäller att spela PC, så leker jag med min Julklapp, "Modern Warfare 2"! Ni ska bara veta, jag är en utmärkt soldat av yttersta rang, inbillar jag mig i alla fall!!! Barnsligt va? Javisst, men oj så kul!!!


Så här tuff kan man vara i Modern Warfare. Vissa kanske upplever att han ser löjlig ut. Vad som är rätt eller fel får du själv avgöra!!


Jag gjorde vapenfri militärtjänst när jag var 19 år och nu spelar jag krigsspel, hur i hela friden kan det komma sig??? Inte klåån vet jag!!! Personlighetsklyvning kanske det är? Nåja vad det än är så är ju spelen bara på låtsas om ni nu inte visste det, haha haaaa!!!


Jag säger bara, är ni frälst på "First person shooter games" så rekommenderar jag varmt detta spel!!! Kolla in ActiVisions hemsida för "Call of Duty"!

Krig är ljuvt för dem som inte har upplevt det!  /Desiderius Erasmus

Krigets tragik är att det använder det bästa hos människan för
att göra den värsta för människan!
   /Harry Emerson Fosdick

dan

Kommentarer

Postat av: maran

Publicerad 2009-12-31 23:10:32

Hejsan och gott nytt år!!!



Du! Har du låst upp heart beat sencor till ACR:en eller bara till M4:an? Min favorit är förvisso ACR med aoge-scope och mockasiner, dvs. death silent he he (då kan man komma med kalla stålet och kniva bakifrån). Grymt va!? Förresten, vad har du för nick på steam?



Kram maran

PS: Maken hälsar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela