Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Du har fel min dotter!!!

Publicerad 2009-02-06 22:19:02 i Allmänt,

Fredag 6 februari 2009

Du har fel min kära dotter! Jag har inte alls jättemånga utropstecken i mitt senaste inlägg på bloggen, 36 stycken. Inte nu i alla fall.


Nu var jag tvungen att skriva om mina utropstecken mitt i min tandborstning också!!!!!!!!! (Nu vart det många !)

God natt allihopa!

dan

Kommentarer

Postat av: dotra

Publicerad 2009-02-06 22:25:00

haha. sötpappos!

bra gjort by the way, att sitta och ta bort alla 32 överflödiga !!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela