Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ved!

Publicerad 2009-02-14 16:45:21 i Allmänt,

Lördag 14 februari 2009

Strålande solig dag! Men trots det så hade vi slut på ved till vår braskamin! Så de blev vedhämtning idag. Ja men hörrö du du, säger ni nog nu!! Har inte du problem med ryggen Dan? Jovisst, svarar jag då. Men jag har en frisk och arbetsvillig fru som fixar det, ser ni, svarar jag. Jag körde släpvagnen jag, och sen tittade jag på medan Ingela slet.

Vad det här något att skriva om kanske ni tycker! Men det är bara så att idag har jag inte ork att "dikta" ihop någon skröna eller berätta någon för länge sen upplevd händelse. Men det kommer det också, var så säkra på det!


Hon jobbar och sliter frun min! Lägg märke till mitt felstavade namn på bilden. Ska givetvis vara Jonsson!


Gibson blev less på att sitta och titta på när matte jobbade och slet. Det blev inte jag! (Felstavat namn igen)

Sköt om er och som jag brukar säga, låt er gud gå med er!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela