Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Återbesök!

Publicerad 2009-01-30 15:07:27 i Hälsa och friskvård,

Fredag 30 januari 2009

Var på återbesök till min familjeläkare idag. Svaret på magnetkameraundersökningen hade kommit.  Den visade att jag har blivit sämre i ryggen! Hon skickar mig nu till ortopeden som får avgöra vad som måste göras. Så nu står jag åter i en ny kö, i värsta fall bortåt tre månader. Jag blir sååååå less!!! Blev fortsatt sjukskriven 50% fram till den första april. Får ändå se det positiva i eländet, att jag hjälpligt klarar av att jobba en del. Skulle må riktigt dåligt om jag inte får träffa mina kollegor och elever varje dag. Att känna sig behövd och göra något meningsfullt på dagarna betyder så oerhört mycket för mig och så känner vi nog alla!

Men nu måste jag se framåt och jag börjar med att fira min hustru som fyller 50 år på söndag. Tänka sig att tjejen jag träffade när hon var 16 år fyller 50! Oj vad tiden går fort.

Visst är det väl så att tiden tycks ha rusat när man börjar kolla lite i backspegeln. Titta på det här!!


Liten och oskuldsfull.


Några år äldre och fortfarande oskuldsfull.


Här är jag 16 år, kanske inte så oskuldsfull längre,
men ful!!!

Avsluta nu veckan på ett trevligt sätt och glöm inte bort att sköta om era nära och kära!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela