Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Feber!

Publicerad 2009-01-27 15:24:53 i Allmänt,

Tisdag 27 januari 2009

Vilken dag! Började känna mig förkyld redan igår kväll och var inte säker på om jag kunde gå till jobbet i morse. Men vad gör man inte för att slippa krångla med vikarier eller att ens kollegor måste hoppa in och "vicka"!!! Har hostat och haft ont i kroppen hela dagen och när jag kom hem så kunde jag konstatera vad jag misstänkt, jag har feber!!

Så någon underfundig Blogg blir det inte idag utan bara avslutningsvis en bild på hur mysigt det kan vara att ha husdjur. Framförallt deras sällskap när man ligger hemma och känner sig hängig.

Jag återkommer när jag känner mig bättre med en liten betraktelse över det orättvisa i att vi män måste drabbas så oerhört mycket hårdare av alla former av förkylning, i jämförelse med kvinnans ofta, på sin höjd lättsamma snuva!!


Vår "Bonnkatt" Athos på magen när jag läser en bok.

Hjärtliga tisdagshälsningar från en "svårt" förkyld man!!!!

dan

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2009-01-28 15:08:19

Haha!Trist att du e sjuk,ni karlar är ju sååå sjuka när ni väl bli sjuka.Så synd om er.Förstår inte riktigt varför ni drabbas så hårt....(hihi)Kan det vara så att vi kvinnor tål mkt mer..eller?

Skämt åsido så e det kul att läsa din blogg naD nossnoJ så vackra bilder.Där ser man skillnad på kamera å kamera...ok kunskap oxå då.

Krya på dig

Kramar Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela