Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad har du på "huvve" Dan?

Publicerad 2009-07-24 10:59:34 i Humor,

Jag har fått en förfrågan om min huvudbonad på min profilbild här på bloggen, den lilla bilden nedanför frågan "Vem är Dan?". Jag kan avslöja att det är ett par rena kalsonger! Det är nämligen så att när jag tidigare skulle gå och duscha eller bada så strulade jag alltid bort mina rena kalsonger som jag skulle använda. För att råda bot på det så satte jag dem helt enkelt på huvudet så att jag skulle vara säker på att de var med ända fram till duschen. Förvånansvärt enkelt och smart va? Sen kansket det verkar lite udda, men det bjuder jag så gärna på!! För vem är inte lite udda på ett eller annat sätt?


Men jag kan lova er att de kallingar som jag ska lägga i tvätten, har jag aldrig och kommer aldrig att ha på huvudet!!

Nu är det fredag och jag får nog gå och köpa mig en båt, eller snarare en Ark! Här i Kroksta utanför Örnsköldsvik formligen öser det ner. Inte ens Gibson vill gå ut!! Nä kanske ingen båt men en massa böcker och filmer blir det nog åsså lite bloggande förstås. Ryggen har varit lite vidrig några dagar men det hjälps ju inte, man får försöka göra nåt kul ändå! Då får det bli Smallville klockan 14,45 då, på rygg och med värmedyna!!

Ha nu en bra eftermiddag och kväll, oavsett om det regnar eller solar eller mittimellan! Åsså glöm inte bort att vara rädda om och pussa på varandra, eller på hunden eller på katten, ja rent av på vad ni vill bara ni mår bra!!!

Man är vuxen när man kan skratta åt sig själv.  / Ethel Barrymore

dan

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-07-24 13:40:20

du är för härlig du pappa!

Postat av: Ki

Publicerad 2009-07-25 13:01:50

Kanske en ny befrielserörelse under uppseglande: De Svarta Kalsongerna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela