Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jungfruslända!

Publicerad 2009-06-14 16:19:16 i Djur och natur,


Flick- eller Jungfruslända, är inte så hemma på dessa Trollsländor så vilken specifik art det är vet jag inte. Men ni kan läsa lite mer om dem HÄR!

Klicka på bilden!

Samma som ovan men
större!

"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika."  / Britney Spears

dan

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2009-06-14 16:29:43

Va cool!!

Postat av: matilda

Publicerad 2009-06-14 21:09:07

Sv: Jag gillade att man kunde se den så detaljerat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela