Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sommarnattens leende!

Publicerad 2009-06-15 19:10:47 i Funderationer!,

Det ser lovande ut inför midsommarnattens drömmar! Men att plocka sju olika blommor och lägga under kudden är nog för den som inte stadgat sig! Jag törs nog inte eftersom jag är gift! För tänk om man drömmer om grannfrun!!?? Ooops vad gör man då??? Men ängen är fin i alla fall, eller hur??




Jag vill förstå med hjärtat och känna med hjärnan!  /Elmer Diktonius

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela