Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sjätte mappen och sjätte filen!

Publicerad 2009-03-06 14:59:02 i Allmänt,

Fredag 6 mars 2009

Min dotter Ida har utmanat mig! Hon hade i sin tur blivit utmanad av sin kusin Sandra. Så jag säger som Ida, "jag är inte den som bangar"! 

Utmaningen fungerar så här: Gå in i din bildmapp på datorn, välj den 6:e mappen och ta sedan den 6:e bilden och lägg in den på din blogg. Samt utmana sex  stycken andra. Här är min sjätte fil/bild från den sjätte mappen i bildmappen på datorn!


Jajjamen den här bilden/filen ligger i den sjätte mappent!!! Pepparkakshuset som Ingela och Ida gjorde Julen 2005!


Men nu så kommer det svåra! Vilka i hela friden ska jag utmana? Ida och Sandra har ju redan utmanat de jag känner till som har en egen blogg! Men just det! Nu kommer jag på att en av mina "jobbarkompisar" på Änget, Per-Erik Hägglund har en blogg, nämligen http://pelleproletar.blogg.se/.

Min son Kristoffer har ju någon bloggliknande tillvara på nätet, så jag utmanar honom också http://smackebonk.blogspot.com/search/label/Kriz. Dessutom kom jag just på en "ormtjej" från Vännäs som heter Ida hennes blogg har adressebn http://novahskrutt.blogg.se/.

Förutom dessa tre så får jag väl utmana några storfräsare som "Blondinbella", "Kenza" och Charlotte Perelli.

När jag letade efter den sjäte mappen och den sjätte filen så fick jag syn på dessa bilder av Gibzon som valp, se va himla söt han är!!! 

Klicka på bilderna!
      

Nu är det helg och glöm inte att sköta om dig och de dina! Titta din älskade i ögonen och mjuka han eller henne på kinden samtidigt som du talar om hur mycket du tycker om, eller uppskattar den samme! Strunta i blommorna denna helg, för jag tror att den lilla gesten värmer mer!!!

Att lära utan att göra är som att älska utan att röra!       Okänd

dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela