Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sol igen!

Publicerad 2009-03-07 10:03:27 i Allmänt,

Lördag 7 mars 2009

Efter en hel vecka av mulet väder så strålar solen igen! Idag så blir det en promenad i solen med hunden och frugan och kameran förstås. Ingela ska pyssla en hel del här hemma idag och då ska jag passa på att gå igenom mina foton i datorn. Dessutom så är det ju Hockey ikväll, kvaldramatik mellan Almtuna och Växsjö. Ja ni läste rätt! jag ska nämligen inte se på slutspelshockey från Elitserien. Jag har i stort sett tappat allt intresse för Elitserien sen MODO hamnade i Ingemansland och säsongen var över, FY för Elithockey just nu!! Men nästa säsong ser ni, då blir det andra bullar av!! Då blir det GUULD eller i varje fall slutspel för vårt kära MODO! Det är vad jag hoppas i alla fall!!!


Baksidan när solen precis har börjat sträcka ut sina varma strålar! En hel del snö eller hur?



Fjolårets Älggräs står där stelt och stolt med snö i sin krona!

Kolla in andra bloggare I Örnsköldsvik  http://bloggkartan.se/registrera/17595/oernskoeldsvik

Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron.      Bert Karlsson

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela