Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vår Katt är nog .....

Publicerad 2009-03-29 16:26:41 i Våra Husdjur,

Söndagen den 29 mars 2009


Vår katt är nog inte som andra Katter, eller?? Det finns snart inte ett ställe i vårt hus där inte vår Athos har legat och sovit eller vilat. Dessutom så älskar han att vara inne i olika saker! Kolla in de här bilderna så förstår ni nog vad jag menar!


Han formligen älskar att vara i stora påsar eller pappkartonger.


Han somnar gärna mitt på bordet i allt bråte, här på en kortlek. Bilden visad tidigare!


Här har han funnit en sovplats på scannern till vår dator.


Att ligga och slappa och se så där oförskämt kaxig ut hör till vardagen.


Inte ens det gamla vitrinskåpet i köket undgår Athos favoritsyssla, att slappa!!!!


Från en katts synvinkel tillhör allt katterna!    /Okänd


Nu är snart helgen slut! Men det bästa av allt i TV-väg återstår, nämligen "Tidsresenärerna" på Kanal 9, klockan 19.00. Är man det minsta arkeologi- eller historieintresserad, så är det ett måste!!!

dan

Kommentarer

Postat av: * Gina

Publicerad 2009-03-29 16:34:46

Gud så söt katt :D ser riktigt charmig ut! :)

Postat av: Jinge

Publicerad 2009-03-29 17:38:07

Typisk katt. Skannern är nog extra poppis om den nyss använts.. :P

Postat av: ida

Publicerad 2009-03-29 21:15:39

Nästa gång jag kommer hem så tar jag med honom till Umeå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela