Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Grodägg!

Publicerad 2009-05-10 19:44:29 i Djur och natur,


Jag blir alltid lika glad att hitta Grod- eller Paddrom, för då vet jag att reproduktionen håller i sig!
 

Synd att de lägger sina ägg nu först. Hade det varit en månad tidigare så skulle man kunna följa grodans utveckling från ägg till färdig grodbebis i skolan, innan sommarlovet.

Jag älskar den manliga kroppen. Den är bättre utformad än den manliga hjärnan!  / Andrea Newman

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela