Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Illa!

Publicerad 2009-05-25 10:38:41 i Hälsa och friskvård,




Ryggen är fortfarande helt kass efter blockaden! Är hemma från jobbet idag, men måste till min klass på onsdag då det är sista chansen för dem att få göra det praktiska nationella provet i biologi. Ska sen vara ledig torsdag och fredag inför bröllopet på lördag. Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta (och tarmar, he he) att min rygg känns bättre då!!!

Hoppet är en bra frukost men dålig kvällsvard!  /Francis Bacon  

dan

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2009-05-25 20:40:37

det hoppas och önskar jag med av hela mitt hjärta!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela