Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

På ägg, vad härligt!

Publicerad 2009-05-20 19:53:55 i Djur och natur,

Den 5 maj så bloggade jag om två Knölsvanar som befann sig här i Lomsjön, strax utanför Örnsköldsvik. Då hade jag en förhoppning om att de skulle stanna i Lomsjön och bilda familj. Nu har mina förhoppningar infriats!! Klicka på bilderna så får ni se själva!!

   








Varför står bergen här? Jo, för att människan skall sträva mot ett mål långt högre än hon själv. Vad har vi annars himlen till?   /Robert Browning

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela