Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Paddan Kerstin äter!

Publicerad 2009-05-22 19:05:31 i Djur och natur,

Nu har Paddan Kerstin ätit några smaskiga maskar, se själva! Så nu är det dax för husse Dan att återbörda henne till sina egna "jaktmarker". Klicka på bilderna så blir de större!!

      

      

Jag har fortfarande oerhört ont i ryggen efter den sista ryggblockaden! Vilken tur att det var den här onsagen som jag fick göra blockaden. Hade det varit nästa onsdag så skulle det bli jobbigt för mig på min dotter Ida;s bröllopp nästa lördag!

Nu är det helg igen HÄRLIGT! Hoppas på fint väder och uppehåll! Nu har i och för sig  väderprognosen förutspått regn i morgon lördag! Men å andra sidan vad gör det, det är ju huvudsaken att man mår bra och att vår egen lilla sol lyser i oss!!!


Det finns blott en väg till lycka, och det är att upphöra med att bekymra sig över förhållanden som det inte står i vår makt att förändra. / Epiktetos

GOD KVÄLL på er och SOV GOTT när det är dax!!

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-23 12:42:25

Hoppas verkligen att du blir bättre i ryggen. Ser fram emot att träffa er på onsdag och inte minst ser jag fram emot lördag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela