Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ser film i väntan på Bröllop!

Publicerad 2009-05-29 11:59:52 i Allmänt,

Så här tillbringar jag dagarna fram till bröllopet, i morgon lördag. Till det är jag nödd och tvungen, som biskop Brask sa för att klara sig från Stockholms blodbad i november 1520!!! Jag kommer nog inte att hinna med att blogga i morgon eller på söndag. Men jag lovar att återkomma med en bröllopsrapport så fort jag kan och hinner.


Just nu ser jag "I samlarens spår", med Denzel Washington och Angelina Jolie. Har sett den tidigare men filmen är riktigt bra så den går att se fler gånger!!

Några av mina bästa manliga motspelare har varit hästar och hundar.   / Elizabeth Taylor

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela