Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Taken!

Publicerad 2009-05-24 15:19:10 i Film och litteratur,

Vill ni se en bra och spännande film i klass med Jason Bourne-filmerna? Då ska ni se Taken med Liam Neeson i huvudrollen. Grymt bra film!


Jag har alltid gillat Liam Neesom som "skådis". Nu gillar jag honom ännu mer!!!


Det finns stora män som får andra att känna sig små, men den verkligt store mannen är den som får var och en att känna sig stor!  / Gilbert Keith Chesterton

dan

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-05-24 16:10:14

Håller med. "Taken" var en mycket bra film, och Neeson bra som vanligt!

Postat av: Metalnallen

Publicerad 2009-05-24 19:13:14

Ja, riktigt bra film!

Postat av: J

Publicerad 2009-05-24 19:47:04

Riktigt bra film, har recension i min blogg i fall du är intresserad av att läsa mer utförligt vad jag tyckte om den.

Postat av: T

Publicerad 2010-07-07 15:20:39

Ruggigt bra film! Även jag har skrivit lite om den på min blogg. Känner du för det får du gärna svänga in och ta en titt :)



Vh T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela