Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Elak rygg och sommarregn!!

Publicerad 2009-11-06 16:19:06 i Hälsa och friskvård,


Trots obeskrivligt svåra smärtor i min rygg, underliv och ut i benen, så måste jag ju upprätthålla kontakten med dig, min trogna bloggbesökare! Här en bild som min dotter tog i somras, efter att jag kört hem med moppen i störtegn, nästintill monsunartat!! Eftersom det var varmt och skönt, så var det faktiskt en mysig färd!!




Nu är det fredag igen och snart är det dax för mig att åka till Strängnäs! Förväntningarna stiger och jag ser nog ljuset i tunneln nu!? Jag åker tåg, egen sovkupé, från Mellansel nu på tisdagskvällen den 10 november. Jag ska vara på Ryggkirurgiska institutet klockan 16.15 på onsdagen och åker tillbaka 19.15 och anländer till Örnsköldsvik, till min dörr, 05.30 på torsdagsmorgonen. Dryg resa och jag hoppas verkligen att det ska gå bra med tanke på mina svårigheter att sitta och ligga. Jag gjorde allt för att få åka flyg ner men Örnsköldsviks sjukhus ska spara pengar så det blev blankt nej! Trots besparingsivern så finns det massor med stafettläkare inom vården i vår lilla stad, konstigt sätt att spara pengar på, kan man tycka!!!

Nä som sagt, nu är det fredag och helg för er alla som arbetar, ja för oss andra med, men det känns liksom inte lika skönt med fredagar som när man arbetar! Nu ska vi njuta av det lilla och festa natten lång!! I varje fall käka något gott, kika lite på TV, men framför allt bara ha det skönt!!! Gör det du också, ha det skönt alltså!!! Det är du så himla förtjänt av, tror jag i alla fall? Puss och kram!

Välsignad vare den som inte förväntar sig någonting, för han
eller hon blir heller aldrig besviken
  /Benjamin Franklin

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-06 22:38:34

Vet du Dan, att det du skriver gör mig så himla ledsen, ja det gör rakt ont i hjärtat. Du förtjänar definitivt inte att plågas så som du gör. Inte för att någon annan gör det heller, men jag hoppas att du blir bra. Du vet nog att du har betytt mycket för mig och min bror. Du har helt enkelt varit en sååå bra förebild och du är så störtskön!



Varmaste hälsningar å kramar marianne

PS: Jag vill gärna veta hur det går för dig med allt <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-06 23:28:23

Vet du Dan, att det du skriver gör mig så himla ledsen, ja det gör rakt ont i hjärtat. Du förtjänar definitivt inte att plågas så som du gör. Inte för att någon annan gör det heller, men jag hoppas att du blir bra. Du vet nog att du har betytt mycket för mig och min bror. Du har helt enkelt varit en sååå bra förebild och du är så störtskön!



Varmaste hälsningar å kramar Marianne (å säkert Jörgen till 100 % oxå)

PS: Jag vill gärna veta hur det går för dig med allt <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-06 23:39:45

men!?

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2009-11-07 13:02:41

Hej du tjejen!!! Vet du att det du skrivit värmer någe så oerhört mycket så du kan nog inte förstå!! Just nu befinner jag mig ganska djupt nere i humörsvängningarnas möskaste rum. Men med en så hälsning så tänds helt plötsligt lampan och det känns genast lite bättre!! Kram till dig och puss!! /dan

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2009-11-07 13:22:13

Oppss!! Jag menar ju mörkaste rum och inte möskaste!! /dan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela