Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu är det dax!!!

Publicerad 2009-11-10 12:56:29 i Hälsa och friskvård,

Ikväll 21.40 hämtar taxin mig för avfärd mot tåget och Strängnäs! Många frågor snurrar i mitt huvud just nu! Kommer de att kunna hjälpa mig? Kommer jag att kunna jobba något mer? Ska jag måsta ha så här ont resten av mitt liv, suck? Förba.. skit vad less jag är!! Men men, vi får ju se vad de säger där nere i Strängnäs. Strängnäs har förresten blivit ett uttryck för ljuset i tunneln, lite helgonlikt på något sätt, vi får väl se om det är så?

Nu kommer jag att uppdatera bloggen först på torsdag eftermiddag eftersom jag kommer hem 05.40 på torsdagsmorgonen. Då får ni veta hur det gått och vad som händer med mit liv och min hälsa!!! Ha det gott och sköt om er alla!!!

 
Ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs här kommer jag!!!!!

I tider som nu, i denna timme river en längtan i mitt bröst.  /Henrik Ibsen

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-11-10 14:36:50

Lycka till Dan,jag ska tänka på dig ocg jag hoppas verkligen att dom i Strängnäs kan hjälpa dig

Postat av: minos

Publicerad 2009-11-10 15:32:15

Hoppas allt går bra älskade pappa. Jag ska tänka på dej och hålla alla tummar jag kan. PUSS!

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2009-11-10 15:57:27

Tack så mycket, det värmer så mycket så jag blir rörd!! Ni, alla som har önskat mig lycka till, ska bara veta vad ert stöd betyder mycket för mig! Att veta att folk man tycker om bryr sig om lilla mig, det är STORT!!! /dan

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-11-10 18:20:25

Men du vet ju att: Finns det liv så finns det hopp =c)



Än en gång lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela