Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Tack klass 8B!

Publicerad 2009-11-15 16:38:26 i Funderationer!,

Hej på er och tack för er uppmuntran, er kommentar i min blogg alltså!!! Jag saknar er så mycket så att det gör ont!! Ja både er, 6B och mina kollegor saknar jag!! Hoppas nu att operationen blir så bra att jag kan börja arbeta 100%, om inte vore jag glad bara jag kan jobba, om så 50%! Som tack skickar jag er en underbar hårdrockslåt och en "hårdrockar-dan"!!! Hälsa alla i klassen så mycket!!!


Detta är musik alltså, dansband är urk, eller hur??!!


Kommer nog och hälsar på er innan jag ska opereras!!! Om jag kan förstås!!!

I tider som nu, i denna timme river en längtan i mitt bröst!  /Henrik Ibsen

Att längta efter något eller någon gör svårigheter möjligt att uthärda!! /dan jonsson

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela