Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Skarpa skämt, nr 1!

Publicerad 2009-10-12 15:48:27 i Humor,

Ska presentera några otroliga skämt som jag funnit på internet. Först ut ett skämt som jag med bestämdhet avråder er killar från att göra mot er "käresta"!!! Förutsatt att ni vill fortsätta en trivsam tillvaro med honom eller henne!?



Min mamma sa att män finns till för att sköta gräsmattor och reparera bilar! /Tim Allen

dan

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-12 16:01:06

haha :)

Postat av: Jessika

Publicerad 2009-10-12 17:31:17

Det där var seriöst hysteriskt kul!

Postat av: marionhallon

Publicerad 2009-10-12 21:10:56

Tack! Du räddade en skittråkig dag! Ho hooo vad kul! Den där tänker jag också länka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela