Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen ny dator!

Publicerad 2009-09-10 18:36:53 i Familjeliv,

Nu har vår nya dator anlänt! Det blev en HP Pavilion SP6120sc. Det ska väl vara en rätt okey stationär PC med AMD Phenom X4-processor, 4GB RAM och 1TB hårddisk. Nu ska jag bara fixa den så att jag kan börja använda den i morgon fredag. Jag ska då börja med att gradera upp Windows Vista till Windows 7, hade jag tänkt. Sen ska en del program laddas in så att jag bland annat kan redigera lite bilder, skriva, få kontakt via First Class och så vidare. Så här ser det ut hos oss just nu!!! Just nu, vill jag leva, just nu. Just nu, vill jag känna, just nu! Känna luften i mina lungor. Känna blodet som pulserar. Känna ljuset i mina ögon. Känna tiden som passerar .... (skitlåt av Ledin för övrigt! Varför jag nu tog med den??? Konstigt!!)


Jag har dessutom köpt en dockningstation så att jag kan ta reda på det jag behöver från de två hårddiscarna i den gamla datorn, alla bilder och allt skolmaterial och så vidare. Kolla in den svarta fina HP-datorn, det ni!!!!


Angående piratkopiering: Jag har aldrig varit förbannad, jag laddar
ju själv ner så mycket!
   / Timbuktu

dan

Kommentarer

Postat av: ida j

Publicerad 2009-09-10 18:44:44

Härligt pappa!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela