Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Appropå dansbandsnoja!

Publicerad 2009-09-11 09:08:29 i Humor,

Min svärson Samuel tycker att jag har haft med så mycket om dansband på min blogg, den senaste tiden. Det kan väl inte vara så att den notoriske dansbandshataren Dan har gått och blivit omvänd, funderar han. Men det ska jag säga att ni kan vara lugna, det har jag absolut inte! Värre skräp kan man inte hitta inom musikvärlden tycker jag!! Smöriga sångare med ett vibrato som man kan stämma blod med, nej fy för det!

Men nu är det så att Samuel har gjort en liten grej av min ironi på dansband och prövat sina vingar inom bildredigeringskonsten! Resultatet ser ni nedan och det bevisar helt klart att hans "vingpennor" inte hunnit växa ut än, ja kanske några mm på sin höjd. Men man växer säkert med uppgiften och får han bara "klippa och klistra" lite mer så blir det nog bättre! Så kolla nu in dansbandet Jonzzonz. Med hela familjen plus han i mitten där bak som för övrigt påminner om redigeraren själv!!  


Dansbandet Jonzzons med hela familjen. Samt längst bak i mitten Samuel look á like. Vill ni titta på Samuels blogginlägg om Jonzzonz så klicka HÄR!

För övrigt så åker Samuel och Ida tilsammans med två kamrater till Thailand idag! Ha det så kul nu på er bröllopsresa och glöm inte att sköta om varandra!!!


Skrattet är det kortaste avståndet mellan två människor!   /Victor Borge

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela