Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Första med nydatorn!

Publicerad 2009-09-11 21:24:57 i Foto,


Nu har jag börjat jobba med nydatorn! Fattas bara Paint Shop Pro (PSP) så att jag kan redigera mina bilder, sen så då rackarns!!! För övrig är det en trollslända på bilden såklart. Återkommer till namn och art så småningom!


Där glädjen är stor, där har den också kostat bekymmer! / Aurelius Augustinus

dan

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-12 01:55:25

Åh vilken fin bild:)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-12 01:55:26

Åh vilken fin bild:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela