Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

MODO-förlust, men glad ändå!!

Publicerad 2009-09-24 23:10:20 i Sport,

Mitt kära MODO förlorade premiären hemma mot Frölunda, tråkigt. Men vad jag förstår så var Frölunda det bättre laget så det är ju bara att gratulera Göteborgarna, GRATTIS! Men man kan ju vara glad ändå, livet är ju inte bara hockey! Till er som inte är speciellt glada ikväll kommer här en liten lustighet. Allt för att kanske muntra upp en smula!!!



Skillnaden i kärlek är att mannen älskar bilen, kvinnan
älskar parkeringsplatsen!
 / Jean-Paul Belmondo

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-09-24 23:30:36

Ja tyvärr var Frölunda det bättre laget. Modos första förlust med mig i publiken men nån gång måste väl vara den första. Heja Modo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela