Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu blir det Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs!

Publicerad 2009-09-16 12:55:25 i Hälsa och friskvård,

Fick ett helt suveränt besked idag från kirurgmottagningen på Örnsköldsviks lasarett, jag ska remitteras till Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs!!! Det är så himla skönt att höra så jag tror nästan inte att det är SANT!! Kliniken i Strängnäs är ju ledande i landet då det gäller ryggkirurgi. Alltså det är rena "högvinsten" jag fått, KANON!!!! Vad jag önskar mest av allt just nu är att jag så snabbt som möjligt ska få åka ner till Strängnäs, drygt två års konstant mer eller mindre outhärdlig värk räcker gott för mig. Så snabba gärna på där nere är ni snälla!!! Med andra ord så kanske man kan börja jobba inom en ganska snar framtid, men oj vad skönt rent av STÖRTSKÖNT!! Har längtat och längtar så!!  


En bild från 2007 då några av mina härliga arbetskamrater uppvaktade mig för mitt inträde i de "mognas förening"!!

På det förgångna ska du inte tänka och inte heller slösa tankar på framtiden - njut av nuet
och de glädjeämnen som oväntat kommer och går.
  / Bhartrihari

Där glädjen är stor, där har den också kostat bekymmer.
  / Aurelius Augustinus

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-09-16 15:04:01

Så bra för dig Dan, jag gläds verkligen med dig. Hoppas nu bara att det går fort och att du snabbt blir bra.

Postat av: MSE

Publicerad 2009-09-16 15:42:41

Härligt Dan!!!

Nu ser vi framemot en "värkfri" svåger, lycka till!

Postat av: minos

Publicerad 2009-09-17 07:38:54

Ah vad underbart pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad glad och lattad jag blir! Pst. (Da ar du ganska nara oss i Skovde!)

Postat av: susanne

Publicerad 2009-09-17 12:56:55

Vad roligt att det finns hopp om att du ska bli bra,lycka till.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-19 20:55:40

Grattis och Lycka till!

/marionhallon

Postat av: Gull-Britt Baker

Publicerad 2010-10-03 16:04:38

Hej Dan!

Jag läser om din ryggoperation,jag ska själv säkerligen opereras på Strängnäs.Jag och Ingela är ju kusiner och du och jag träffades hemma hos Maud när vi hade släktträff!Synd att vi bor så långt ifrån varandra.Du har skapat en fantastisk bloggsida.Jag vill gärna prata med dig på telefon

08-7127132. Hälsa Ingela!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela