Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Alkottar i motljus och snart kommer värmen!

Publicerad 2010-04-07 16:59:38 i Djur och natur,


Alkottar fotade i motljus, februari 2010.

Snart kommer supervärmen!!!


Saxat ur Aftonbladets nätupplaga idag den 7 april 2010.

"Håll ut! För snart kommer massor av sol – och supervärme.

– Nästa vecka kan det bli över 15 grader i delar av landet, säger meteorologen Johan Groth
på vädertjänsten Storm. På med solbrillorna och t-shirten. För nu kommer värmen på riktigt.
Ett kraftigt högtryck drar in över Sverige på lördag och ger klart och soligt väder ända in i
mitten av nästa vecka.

– Det fina vädret håller i sig så långt jag kan se i mina prognoser, säger meteorolog Johan Groth.
"

Mor, ge mig solen!  /Henrik Ibsen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela