Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen lite sol!

Publicerad 2010-04-05 16:41:22 i Familjeliv,

Äntligen så fick jag sola lite på Påskdagen! Det är första gången jag är ute en stund, efter operationen. Hoppade ut med hjälp av kryckorna och satte mig tillrätta i en av Ingela och Ida iordninggjort sittplats i en driva snö. Där satt jag en "bra stund" och solade, härligt!!! Kolla in hur skönt jag hade det!!!


Se vad glad jag var!!! Ha Ha Haaaa!


Det var mysigt det! Fast egentligen så hade jag så pass ont så att jag satt bara i ca 10-15 minuter, varefter jag gick in och lade mig igen!!! Men jag fick ju komma ut en stund till den leende vårsolen som tyvärr är borta idag Annandag Påsk!

Jag vill så mycket som jag helst inte skulle vilja att jag ville!  / Hjalmar Söderberg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela