Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bildgåta, vad är detta?

Publicerad 2010-04-08 13:03:08 i Bildgåtan,

Nu är det dax för er att "vässa" era skarpa hjärnor igen. Vad föreställer de två bilder jag visar här nedanför. För att göra det lite lättare så visar jag två olika vyer på samma tingest. Vad kan det vara som jag fotat? Ja gissa det ni, era Sagogryn!!! 



Sädär ja, nu är det bara att skriva på kommentarer vad ni tror att det är. Gissa och skriv utan att fega!!!

Jag älskar den manliga kroppen. Den är mycket bättre utformad än den
manliga hjärnan!
/Andrea Newman

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-08 13:34:53

Börjar det på "v" och slutar på itlökspress? Hihi



Kram Marianne

Postat av: Minos

Publicerad 2010-04-08 17:00:51

Jaa! Marianne har så rätt, det är ju eran vitlökspress!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela