Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Det här blir bra det MODO!

Publicerad 2010-04-28 20:03:51 i Sport,

"Challe" Berglund ny huvudtränare för MODO-hockey = sant!!! Kanon tycker jag för se vad han lyckats med i korplaget TIMRÅ, ett mediokert div. 1 gäng som hur surt det än låter gått till slutspel år efter år!

Nääää skämt å sidor så har han jobbat bra med TIMRÅ och TIMRÅ kommer att bli lika vassa nästa år med"Perra" Jonsson och "Clabbe" vid rodret, tro mig!!! Så kaxig tänker jag inte vara för det har jag varit tidigare och då har för det mesta TIMRÅ dängt MODO å det grövsta, så det gör jag inte om Magnus Bild!!! Men "Challe" känns ung och fräsch och framförallt en driven taktiker. Välkommen till MODO "Challe"





Det första ögonblicket av kärlek är det sista av visdom!  /Antoine Bret

dan

Kommentarer

Postat av: Magnus Bild

Publicerad 2010-09-02 13:12:06

Roligt att se att ödmjukheten (hos vissa) har nått upp till den här sidan skogen också! Ödmjukhet kommer man långt på (t ex slutspel):-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela