Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Till Umeå på helgvisit!

Publicerad 2010-04-26 20:06:09 i Familjeliv,

I helgen som gått så var jag och min fru till våra barn i Umeå! Tänk att jag körde bil halva vägen upp och hela vägen hem, fantastiskt! Det har idag gått 7 veckor sedan min ryggoperation och i kanske två veckor innan operationen så kunde jag knappt köra. Då förstår ni kanske att det kändes skönt att få köra efter 3 månaders väntan! Det känns som min isolering äntligen är bruten, KANON! För övrigt så var helgen väldigt trevlig och det är förbaskat vad tiden går fort när man har kul. En sak återstår att berätta och det är att vi blev en mer i familjen Jonssons på Solvägen 50. Det hände sig i lördags och det var väl inte jätteuppskattat i alla "läger", om jag ska vara ärlig! Vem eller vad som blev ny familjemedlem hos Jonssons får ni vänta med att se till i morgon eller till på onsdag!!!


En pizza går ju alltid ner och framförallt denna som var från en vedeldad stenugn! Kanongod! Pizzan beställdes på den Italienska restaurangen Taormina.


Gibbe och Kristoffer myser framför TV;n!

Hela vårt liv är bara en större och längre barndom!  /Benjamin Franklin

dan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela