Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Tjurig snok!

Publicerad 2010-04-24 16:07:13 i Djur och natur,

Tidigare hade jag en orm av arten Tjursnok eller som den åxå kallas Tallsnok. Arten finns i Nordamerika och är en pålitlig och uppskattad rått- och musjägare. Därav det tredje namnet gophersnok, se gopher! Det var en riktig tuffing som inte backade för någontin, se här!


Alltid på "bettet" skulle man kunna säga!


Bilden har jag publicerat tidigare men gör det igen att visa om den, då jag finner den mycket tilltalande och vacker!

Behärska din ilska och du fattar kloka beslut! /Abi Taleb

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela