Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vackra "Gibbe" Gibson!

Publicerad 2010-04-06 16:21:50 i Våra Husdjur,

Precis som i stort sett alla andra som har hund så tycker jag att just vår hund är den bästa och vackraste av dom alla!!! Kolla denna solskensbild som Ingela tog en solig dag förra veckan!

Förresten så fick jag mitt nya sjukintyg, från min ryggkirurg i Strängnäs, idag. jag är helt sjukskriven till och med den sista augusti, detta år. Detta innebär att jag får god tid på mig för att rehabilitera mig så att jag kan komma tillbaka till skolan/jobbet så väl förberedd som möjligt!!! Jippiyeeeyy! Men tro inte att jag tillhör Försäkringskassan fastän jag är sjukskriven så länge. Nej nej jag tillhör Arbetsförmedligen tills det att min karenstid på 3 månader har gått ut, sen får jag i vanlig ordning ansöka om att få bli sjukskriven och omfattas av sjukreformen igen. Sjukt va!?


Gibson, mars 2010!

Hunden är människans sjätte sinne!  / Friedrich Hebbel

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela