Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Digital version av Jesu födelse!

Publicerad 2010-12-21 13:04:10 i Religion,

Om Jesu födelse kan man läsa i de gamla evangelierna i Bibeln. Men hur vore det om man omsatte det till en modern digital version? Kolla in detta YouTube-klipp så får ni se hur det kan se ut, mycket nöje!!!



Den som följer min himmelska Faders vilja, han är min bror, syster och mor!  / Jesus fån Nasaret

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2010-12-21 13:46:38

Hahaha....den ska jag dela med mej av!

Hoppas att du har det lugnt och fint i snön så här dagarna före jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela