Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Mata kameleont!

Publicerad 2010-12-11 15:13:33 i Allmänt,


Också ett sätt att mata sin kameleont. Killen har alltså lagt en mjölmask på tungan och kameleonten ser den och sträcker ut sin långa klibbiga tunga och tar den. Riktigt Kung alltså! Läs om Kameleonten!


Nu går det tungt för mitt lag MODO Hockey! De måste börja att producera mål, för med i matcherna har de varit, kanske till och med det bättre laget i flera fall. Men man vinner inga matcher om man inte gör några mål. Kom igen nu killar, det är mycket kvar av serien än!!!

Du måste ha en dröm så att du kan komma upp på morgonen!  /Billy Wilder

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2010-12-11 18:45:03

Jag kan aldrig låta bli att mata djuren, men inte på det viset!!

Kolla in reptilkompisen jag hade när jag var i Florida, den matade jag, men aldrig med munnen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela