Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Med lång tunga!

Publicerad 2010-12-15 14:06:34 i Våra Husdjur,


En av mina f.d. Gröna Trädpyton visar sin långa tunga!

Tisdagen den 28 december klockan 10.20 ska jag vara på ortopedkliniken i Umeå! Det rör på sig sa kärringen då gubben fick stånd! Ja äntligen börjar det röra sig och jag ser fram emot besöket. Framförallt att få klart för mig om det måste opereras och om det då kan göras i Umeå eller inte. Om inte så bir det Strängnäs vilket är på två sätt. För det första så är det mer praktiskt för mig om allt görs i Umeå, då avståndet inte är så stort och jag har mina "ungar" däruppe. Men å andra sidan så anses Ryggkirurgiska i Strängnäs vara en av Sveriges bästa kliniker och min läkare Mario Ruiz kanske den vassaste ortopeden av dom alla!!! Men men, det blir många men i mitt fall, så får jag först och främst vänta och se/höra vad jag får för dom i där uppe Umeå om 14 dagar!

OBS!!! Nu är tiden snart ute för bildgåtan, den 17 är sista dagen och klockan 18.00 samma dag presenteras vinnaren? Vill du hinna med att kunna vinna en trisslott, så gå in HÄR!

Färger är naturens leende!  / Leigh Hunt

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela