Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hjälp! Vad hänger utanför byxlinningen?

Publicerad 2010-02-02 11:50:37 i Hälsa och friskvård,

Ve och fasa! Vad är det som de senaste månaderna vuxit fram vid min linning? En del säger att det är lyckoringar, en del säger bilringar. Vissa personer tolkar det som kärleksringar att hålla fast sig i vid speciella tillfällen. Sen finns det de som påstår att det är lagrad energi eller muskler i vila. Vad vet ja? Det enda jag vet är att denna "limpa" blir större och större för varje månad jag inaktivt ligger eller sitter här hemma och väntar på min operation!! Kanske det är kopplat till allt tröstätande jag ägnar mig åt?


Dra på trissor, nu börjar det se bedrövligt ut, hum hum!!!

Hälsa är saken som får dig att känna att just nu är den bästa
tiden på året!
/Franklin Pierce Adams

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-02 17:03:40

Hörredu lillpappos, det där är ingenting att ojja sej för!

Postat av: MSE

Publicerad 2010-02-02 21:42:04

Men Dan, de där är ju bara lite lös skinn! Fyll ut i stället!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela